Al taller de Marian Vayreda

Dilluns: tancat

Al taller de Marian Vayreda

Àmbit de l’activitat: Patrimoni literari
Lloc: Exposició permanent del Museu dels Sants, balconades i espais al voltant, espai pedagògic del museu.
Durada: 2 hores

Activitat de descoberta. Visita guiada al Museu. Taller de creació.

Activitat per a cicle superior de Primària i primer cicle d’ ESO.

Activitat inclosa en el programa Indika de la Diputació de Girona.

Objectius:
Fomentar la participació dels alumnes en el diàleg entre els alumnes i l’educador/a. Valorar els diferents àmbits del Museu: la casa de Marià Vayreda on va treballar en la seva creació literària, el fons d’art, el taller de sants.

Descripció de l’activitat:
Vols conèixer la història de Marian Vayreda, la seva vida, els seus escrits? Farem una visita guiada a través de les diferents sales que formen l’exposició permanent del Museu dels Sants, posant un especial interès en la casa de Marian Vayreda i proposant un taller de color i creació literària i plàstica.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: Al taller de Marian Vayreda