Àngels i insectes. L’art en la construcció del gènere
Museu dels Sants d'Olot
8 d'octubre de 2016

Dissabte a les 18 h

Més informació al telèfon 972 266 791

Àngels i insectes. L'art en la construcció del gènere

Activitat gratuïta
Activitat amb interpretació al llenguatge de signes

Xerrada de Pere Parramon, professor, crític d’art i comissari d’exposicions.
Amb aquesta xerrada Pere Parramon explora de quina manera l’art contemporani, des del segle XIX als nostres dies, ha contribuït a la formació d’una sèrie d’estereotips de feminitat, masculinitat i altres identitats de gènere, contrsuint no només una imatge sinó també un judici social al seu voltant.