Aquest Nadal, l’aventura comença al Museu!
Museu dels Sants
Del 6 de desembre al 7 de gener.
Feiners: de 10 a 13 h i de 15 a 18 h
Dissabtes: d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
Diumenges i festius: d’11 a 14 h
Dilluns: tancat
Més informació al 972 266 791.
Aquest Nadal, l'aventura comença al Museu!

Activitat familiar per descobrir el patrimoni dels Museus d’Olot.

Quarta edició del Nadal al Museu, l’activitat comuna dels 26 museus que integren la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona. Aquest Nadal la teva aventura comença al Museu és el lema de l’activitat que començarà demà dijous dia 6 de desembre i durarà fins al diumenge 7 de gener. Els museus oferiran la possibilitat de passar-s’ho bé i descobrir tot el patrimoni que ofereixen els museus.

Els infants es transformaran en petits detectius per descobrir els missatges secrets que amaguen els museus. Una activitat conjunta que els 26 museus han preparat als seus visitants on a través d’un joc de pistes els més petits podran aprendre del patrimoni cultural de cada museu.

Al Museu de la Garrotxa i al Museu dels Sants hauran de trobar les paraules amagades en diferents estrelles repartides arreu del museu. Un cop trobades les estrelles, cal apuntar les paraules en el fulletó de l’activitat. A més, també poden pintar una estrella, que decorarà un espai del museu durant les festes de Nadal. Com a obsequi, tots els participants rebran un lot de llapis de colors.