Club de lectura del Festival MOT
Dimecres 12 de febrer i 11 de març

Dimecres 12 de febrer i 11 de març, a les 19 h.

Més informació al 972 26 11 48.

Club de lectura del Festival MOT

Activitat gratuïta.

El MOT organitza dos clubs de lectura a Olot per anar escalfant motors en vistes del festival. Els clubs estan dedicats a dues autores internacionals que vindran a la capital de la Garrotxa entre el 2 i el 4 d’abril: María Gaínza i Lana Bastasic.

Els participants del club de lectura d’Olot llegiran El nervio óptico, de María Gaínza, i Atrapa la llebre, de Lana Bastasic, una nova novel·la que sortirà just a temps per al club. Totes dues autores parlen des de la literatura de com percebem les obres d’art i de l’espurna creativa que les origina. Per aquest motiu, les sessions es faran al febrer i al març al Museu dels Sants, al mateix lloc on l’escriptor i artista Marian Vayreda va escriure les seves novel·les.

Els clubs olotins estaran conduïts per Albert Grabulosa, que ha impartit tallers d’escriptura i lectura a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i l’Escola de Belles Arts de Sant Joan les Fonts, entre d’altres. Els clubs de lectura són gratuïts, però cal inscriure-s’hi a www.festivalmot.cat o presencialment a la Biblioteca Marià Vayreda d’Olot fins que s’exhaureixin les quinze places disponibles per sessió.

La primera sessió serà el 12 de febrer i estarà dedicada a María Gaínza i la segona serà un mes més tard, l’11 de març, i serà la de Lana Bastasic. El llibre de la primera sessió es podrà recollir a la Biblioteca a partir del 15 de gener, mentre que el de la segona sessió estarà disponible a mitjan febrer.