Curs de tècnica del daurat
Museu dels Sants
Dissabtes 16, 23 i 30 de novembre

D’11 a 14 h.

Més informació al 972 26 67 91.

Curs de tècnica del daurat

A càrrec de Núria Bartrina.

Preu: 50 euros (3 sessions)

Cal reservar plaça trucant al 972 26 67 91 o escrivint a museusants@olot.cat.

Curs de tècniques artístiques per aprendre a manipular els materials i desenvolupar les tècniques del procés de daurat sobre fusta. S’entregarà a cada alumne una fusta preparada per a poder aplicar l’or i al taller se’n prepararà una per conèixer in situ tot el procés de l’enguixat. En acabar el taller, es farà entrega a cada alumne de tot el procediment per escrit.

Núria Bartrina és tècnica superior d’arts plàstiques i disseny en arts aplicades per l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot.