De quan dos homes es podien unir davant de Déu

Més informació al telèfon 972 266 791

De quan dos homes es podien unir davant de Déu

Activitat gratuïta
Activitat amb interpretació al llenguatge de signes

Xerrada a càrrec de Javi Palomo, cocomissari de l’exposició “Identitats ImPossibles”, historiador de l’art i expert en iconografia.
Aquesta conferència tractarà sobre l’adelfopoiesis, el ritual a través del qual, un sacerdot oficiava una cerimònia per unir dues persones del mateix sexe davant de Déu. Es coneix la seva pràctica fins al segle XII.