Desfilada de moda i mercat de dissenyadors locals
Museu dels Sants
Dissabte 12 d'octubre

Dissabte, a les 19 h.

Més informació al 972 26 67 91.

Desfilada de moda i mercat de dissenyadors locals

Activitat gratuïta.

Cal reservar plaça a museusants@olot.cat o al 972 26 67 91.

El Museu obrirà les portes per aquesta activitat a les 18.30 h. El públic haurà d’arribar-hi abans de les 19 h, que serà quan començarà la desfilada.

Activitat amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni.

Una desena de joves dissenyadors de la Garrotxa mostraran les seves creacions al Museu dels Sants. És l’acte central de les Jornades Europees del Patrimoni a Olot. Des dels seus inicis, l’edifici que acull el Museu dels Sants ha estat vinculat a la creació i a l’artesania. És on es va obrir l’Art Cristià, el primer taller de sants d’Olot i l’únic que actualment queda en actiu. No és d’estranyar, doncs, que sigui el lloc escollit per mostrar les obres dels artesans de la moda de casa nostra.

Roba de vestir, barrets, joies, bosses de mà,… la desfilada servirà d’aparador per una desena d’artistes ben diferents que volen donar-se a conèixer a la població.

Es tracta d’una passarel·la única, amb obres d’art tan emblemàtiques com els gegants d’Olot, escultures de Josep Berga i Boada o quadres de Joaquim Vayreda. En acabar, s’oferirà la possibilitat de parlar amb els dissenyadors i comprar algunes de les seves peces.

La desfilada del Museu dels Sants està organitzada conjuntament pels Museus d’Olot i el col·lectiu La Iera. Els creadors garrotxins ho veuen com una bona oportunitat per crear comunitat, conèixer-se entre ells i qui sap si en un futur establir complicitats entre diversos artistes.