El pessebre a casa nostra

Diumenges i festius: d’11 a 14 h
Dilluns: tancat

El pessebre a casa nostra

Àmbit de l’activitat: Paisatges culturals.
Lloc: Museu dels Sant d’Olot i Mostra de Pessebres a diferents espais de la ciutat.
Durada: 2 hores

Activitat per a tots els nivells educatius.

Activitat inclosa en el programa Indika de la Diputació de Girona.

Objectius:
Conèixer l’origen i la història del pessebre a casa nostra. Descobrir els diferents mons que conviuen en el pessebre.
Conèixer els diferents tipus de figures que componen el pessebre. Visitar la Mostra de Pessebres d’Olot, recorrent amb els nens i nenes la ciutat en un itinerari lúdic i de participació.

Descripció de l’activitat:
Aquesta activitat consisteix en una presentació teòrica del pessebre, dels seus orígens, la història i tradició. Veurem des de la composició més tradicional del pessebre i la seva evolució històrica, fins a arribar a interpretacions modernes i personals, fent especial atenció en el model del clàssic pessebre olotí. Seguidament s’inicia la visita a la Mostra de Pessebres a Olot.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: El pessebre a casa nostra