Escape Room: Un sacco di sangue
Museu dels Sants
Cada primer i tercer dissabte de mes

A les 19.30 h

Més informació al 972 26 67 91

Escape Room: Un sacco di sangue

Preu individual: 14 euros. Preu per grup: 100 euros.

Grup mínim de 6 persones i màxim de 8.

Edat recomanada: a partir de 16 anys.

Inscripcions a partir del 2 de setembre al Museu dels Sants: museusants@olot.cat o al 972 26 67 91

Des de fa diverses setmanes estan arribant al Museu dels Sants un seguit d’amenaces molt inquietants. El perill sembla imminent. Podreu entrar al Museu per mirar de treure’n l’entrellat, però només els més intrèpids i astuts aconseguiran sortir-ne abans que s’esgoti el temps.

Veniu sols o en grup i atreviu-vos a sortir d’aquesta escape room investigant entre les sales i els passadissos del Museu. Teniu només setanta minuts per resoldre el misteri.