Fes els teus ornaments de Nadal
Museu dels Sants
Dissabte 21 de desembre

Dissabte, de 10 a 14 h

Més informació al 972 26 67 91.

Fes els teus ornaments de Nadal

Taller per a tota la família.

Activitat gratuïta.

Places limitades. Cal reservar lloc a museusants@olot.cat o al 972 26 67 91.

La Picaflor Creativa ensenyarà com crear ornaments per penjar a l’arbre de Nadal i com personalitzar els regals amb ceràmica freda. Els participants del taller elaboraran la massa amb ingredients tan comuns com la farina de blat de moro o la crema hidratant.