Mostra de Pessebres 2017-2018
Museu dels Sants, Can Trincheria, Claustre del Carme, Hospici i Biblioteca Marià Vayreda
Del 2 de desembre al 7 de gener

De dilluns a divendres de 10 a 14 h i de 17 a 19h

Caps de setmana i dies 6 i 8 de desembre d’11 a 14 h i de 17 a 20 h

Dies 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener de 2018 de 18 a 20 h

Més informació al telèfon 972 266 791

Mostra de Pessebres 2017-2018

La Mostra de Pessebres tornarà a omplir Olot de propostes pessebrístiques que, com sempre, combinaran la tradició amb la contemporaneïtat. La Mostra s’ubicarà en cinc seus (Museu dels Sants, edifici Hospici, Can Trincheria, Biblioteca Marià Vayreda i claustre del Carme) que acolliran exposicions i muntatges pessebrístics del 2 de desembre al 7 de gener.

A sota les voltes de l’edifici de l’Hospici hi podrem veure quatre pessebres populars de gran format fets per pessebristes d’arreu de Catalunya; a la Sala Oberta 2, una exposició de diorames de la tradició pessebrística d’Olot i la Garrotxa i un homenatge a Lluís Carbonell, reconstruint un dels diorames que havia instal·lat a les finestres del seu estudi a la Casa Batlló.

A la planta baixa del Museu dels Sants d’Olot, David López farà un muntatge amb les peces de la col·lecció Renart que custodia el Museu.

A Can Trincheria s’hi podrà visitar una exposició titulada “Músics de pessebre”, en què podrem veure un centenar de figures de pessebre de la família Bartolomé-Garrich que representen músics de tot tipus amb els instruments. Com sempre, al primer pis de la casa hi trobareu el singular Pessebre de saló.

Els finestrals de la Biblioteca Marià Vayreda acolliran l’exposició “Els pescadors de l’Escola Municipal d’Expressió”, obra dels alumnes del centre, inspirats en el riu.

Els estudiants de l’Escola Superior d’Art i Disseny d’Olot aposten un any més per la visió contemporània del Nadal amb un muntatge al claustre de l’escola.