Quan el cel era a Olot. La producció dels tallers de sants olotins

Més informació al 972 266 791

Quan el cel era a Olot. La producció dels tallers de sants olotins

Activitat gratuïta

A càrrec de Javi Palomo, historiador de l’art i expert en iconografia religiosa.

Amb traducció a la llengua de signes.

Javi Palomo parlarà de la importància que van tenir els tallers de Sants a la ciutat d’Olot al llarg del segle XX, quan se’n van arribar a obrir fins a una quarantena.

La xerrada és una activitat complementària a l’exposició “Un sant al mes. La producció de la imatgeria religiosa a Olot”, que es pot visitar fins al 28 de maig al Museu dels Sants .