XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Més informació al telèfon 972 266 791

XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Activitat gratuïta

Al Teatre Principal d’Olot – Saló de descans. (Entrada per La Carbonera)

Presentació de la pel·lícula a càrrec de Meius Ferrés, responsable tècnica de la comunicació a la xarxa de la Universitat de Girona

Amb la col·laboració de la Direcció General d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya

“El fill de Saül” és una pel·lícula de László Nemes que va guanyar l’Oscar a la millor pel·lícula de parla no anglesa l’any 2015.

El profund calat moral no només passa per una descripció de l’abast del mal al camp de concentració d’Auschwitz, sinó que també esdevé una recerca desesperada d’una gairebé impossible i religiosa bondat. La profunditat de l’abisme, el ressò dels crits de l’infern i l anit de la crueltat ho van cobrint tot. Com les foses en negre que divideixen la trama. Només s’obre una petita escletxa, potser una bogeria, potser un somriure esbossat, una llum infinitesimal. És possible rescatar la humanitat? Queda algun bri de vida en l’ésser humà?