Taller de joieria amb metall
Museu dels Sants
Dissabte 17 d'abril

Dissabte, a les 10 h.

Més informació al 972 26 67 91.

Taller de joieria amb metall

Activitat gratuïta. Per assistir-hi cal reservar plaça i descarregar-se una entrada.

Edat recomanada: a partir de 16 anys

Ho organitzen: La iera. Associació de Creadors i Creadores de la Garrotxa, Museu dels Sants i Ajuntament d’Olot

Un taller per experimentar amb el metall, tocar-lo i provar diferents eines. A través de martellejar, llimar, plegar, foradar… donarem personalitat al metall i, una vegada trobada la textura que ens agradi, dissenyarem una joia que cadascú s’endurà a casa.

Aquesta activitat forma part de la nova programació de tallers creatius i d’artesania al Museu dels Sants per tal de dinamitzar-lo i de difondre l’activitat artesanal tan vinculada al Museu i al taller de l’Art Cristià, que és on es troba ubicat l’equipament.