Taller de Nadal: Ornaments amb ceràmica freda

Dissabte, a les 10 i a les 12 h

Més informació al 972 26 67 91

Taller de Nadal: Ornaments amb ceràmica freda

A càrrec de Mercè Benavent – La Picaflor Creativa.

Activitat gratuïta. Per assistir-hi, cal reservar lloc al 972 26 67 91 o a museusants@olot.cat.

Edat recomanada: a partir de 6 anys

Els nens han d’anar acompanyats d’un adult.

Amb ingredients tan comuns com la farina de blat de moro o la crema hidratant és possible crear ornaments d’una manera original i personalitzada. A més, la ceràmica freda és molt agradable i fàcil de manipular i no necessita anar al forn per assecar-se.

Es faran dues sessions d’aquest taller.

Es recomana portar:

• Davantal o roba i sabates que es puguin “enfarinar”.
  • Un corró o ampolla de vidre llisa
  • Seran benvinguts restes de betes, fils, llanes i cintes que tinguin a casa per reciclar i fer així més personals encara els seus ornaments.
  • Un recipient pla o safata per endur-se els ornaments a casa encara humits.