Taller de Nadal: Ornaments amb paper decorat
Museu dels Sants
Dissabte 4 de desembre

Dissabte, a les 10 i a les 12 h,

Més informació al 972 26 67 91.

Taller de Nadal: Ornaments amb paper decorat

A càrrec de Mercè Benavent – La Picaflor Creativa.

Preu: activitat gratuïta. Per assistir-hi, cal reservar lloc al 972 266 791 o a museusants@olot.cat.

Durada: 2 hores

Edat recomanada: a partir de 6 anys

Amb retalls de paper decorat i filferro és possible crear ornaments de Nadal i garlandes d’una manera original i personalitzada. El paper d’empaperar és ideal perquè és resistent i molt decoratiu, però es pot substituir per altres papers més prims enganxats a una cartolina. Seran benvingudes restes de vetes, de llanes i de qualsevol decoració que es tingui a casa per personalitzar encara més els ornaments. Es recomana portar una capsa de sabates o similar per endur-se els objectes ben protegits. Els nens han d’anar acompanyats d’un adult.