Taller de Nadal: Ornaments amb paper decorat

Dissabte, a les 10 i a les 12 h

Més informació al 972 26 67 91

Taller de Nadal: Ornaments amb paper decorat

A càrrec de Mercè Benavent – La Picaflor Creativa.

Activitat gratuïta. Per assistir-hi, cal reservar lloc al 972 26 67 91 o a museusants@olot.cat.

Edat recomanada: a partir de 7 anys

Els nens han d’anar acompanyats d’un adult.

Amb materials tan comuns com retalls de paper decorat i filferro és possible crear ornaments per penjar a l’arbre de Nadal i fer garlandes d’una manera original i personalitzada. El paper d’empaperar parets és ideal perquè és resistent i decoratiu, però pot ser substituït per altres papers més prims que tinguem a casa i usar-los enganxats en una cartolina.

• Seran benvinguts restes de betes, llanes, abaloris i qualsevol decoració que es tingui a casa per personalitzar encara més els seus ornaments.
  •  Una caixa de sabates o similar per poder-se endur els ornaments ben protegits.