Taller de Nadal: Ornaments amb roba texana
Museu dels Sants
Dissabte 11 de desembre

Dissabte, a les 10 i a les 12 h,

Més informació al 972 26 67 91.

Taller de Nadal: Ornaments amb roba texana

A càrrec de Mercè Benavent – La Picaflor Creativa.

Preu: activitat gratuïta. Per assistir-hi, cal reservar lloc al 972 266 791 o a museusants@olot.cat.

Durada: 2 hores

Edat recomanada: a partir de 7 anys. Els nens han d’anar acompanyats d’un adult.

Es faran ornaments decoratius per a l’arbre de Nadal, per a la motxilla de l’escola o per al cotxe. I és que amb el fil i l’agulla es poden crear objectes amb volum ben bonics.

Podeu portar restes de vetes, fils, ornaments i botons per reciclar-los i així personalitzar més les creacions.

Es recomana dur una capsa de sabates o una bosseta per emportar-se els objectes a casa.