Taller de postals de Nadal
Museu dels Sants
Dissabte 14 de desembre

Dissabte, d’11 a 12 h i de 12 a 13 h.

Més informació al 972 26 67 62.

Taller de postals de Nadal

A càrrec de Núria Bartrina.

Activitat per a tota la família.

Activitat gratuïta.

Places limitades. Cal reservar lloc a museusants@olot.cat o al 972 26 67 91.

Núria Bartrina oferirà dues sessions d’aquest taller familiar per fer postals de Nadal amb la tècnica del daurat i la del gravat al linòleum.

L’activitat està pensada per fer-se en família, amb nens a partir de 5 anys acompanyats d’un adult.