Escape Room al Museu dels Sants

A les 19.30 h
Al Museu dels Sants d’Olot

Reserves a museusants@olot.cat o al 972 26 67 91
*Cal reservar prèviament i amb antel·lació

• L’activitat és per a grups d’entre 5 i 6 persones.
  • Podeu apuntar-vos individualment o en grups més reduïts i us afegireu en sessions amb altres persones.
  • Edat recomanada: a partir de 16 anys.
Escape Room al Museu dels Sants.

Des de fa diverses setmanes estan arribant al Museu dels Sants un seguit d’amenaces molt inquietants. El perill sembla imminent. Podreu entrar al Museu per mirar de treure’n l’entrellat, però només els més intrèpids i astuts aconseguiran sortir-ne abans que s’esgoti el temps.

Veniu sols o en grup i atreviu-vos a sortir d’aquesta escape room investigant entre les sales i els passadissos del Museu. Teniu només setanta minuts per resoldre el misteri.