Llum i color. Els vitralls de Fita (1956-2011)
Sala d'exposicions temporals
Del 7 de setembre al 10 de novembre de 2013

De dimarts a divendres de 10 a 13 h i de 15 a 18h
Dissabtes d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
Diumenges d’11 a 14 h
Dilluns tancat

Inauguració: dissabte 7 de setembre a les 11 h

Llum i color. Els vitralls de Fita (1956-2011)

Aquesta és una exposició itinerant organitzada per la Fundació Fita i la Diputació de Girona que ha visitat diferents ciutats, començant per Girona, que compten amb exemples d’obres realitzades per l’artista Donènec Fita.

Si bé Fita és un artista reconegut sobretot com a pintor i escultor, la seva tasca com a dissenyador de vitralls ha estat un dels camps on ha treballat de forma més continuada al llarg de la seva trajectòria, amb prop de 200 encàrrecs públics i privats. Aquesta exposició, amb el caràcter d’aproximació retrospectiva als més de 50 anys de dedicació al vitrall, vol presentar per primera vegada un recull de les principals obres i intervencions que Fita ha fet amb el vidre com a protagonista.