Com es veu el cervell humà amb el microscopi?
Casal Marià
Divendres 25 d'octubre

Divendres, a les 19 h.

Més informació al 972 26 67 62

Com es veu el cervell humà amb el microscopi?

A càrrec de Martí Colom Cadena.

Activitat gratuïta.

Ho organitzen el Consorci de Medi Ambient i Salut Pública d’Olot SIGMA i l’Institut de Cultura d’Olot.

L’estudi de les malalties neurodegeneratives ha anat estretament lligat a l’observació del cervell humà amb el microscopi. Els descobriments de personatges com Santiago Ramon i Cajal o Alois Alzheimer són la base del que avui en dia veiem quan estudiem el cervell humà en patologies com la malaltia d’Alzheimer o la malaltia de Parkinson.

Martí Colom Cadena, doctor en Biologia, explicarà què podem veure quan mirem el cervell humà de prop i quines implicacions té això en el context de les malalties neurodegeneratives.