Descobrir el Museu dels Volcans

Diumenges i festius: d’10 a 14 h
Dilluns: tancat

Descobrir el Museu dels Volcans

Àmbit de l’activitat: Paisatges culturals.
Lloc: Museu dels Volcans i itinerari pel Parc Nou.
Durada: 1 hora

Visita guiada i activitat de descoberta.

Activitat per a tots els nivells educatius.

Objectius:
– Ser una eina per tal d’interpretar els àmbits de les ciències naturals.
– Donar a conèixer les idees bàsiques del vulcanisme i de la zona volcànica de la
Garrotxa.
– Estudiar els materials volcànics.
– Observar els paisatges i la intervenció de l’home en el paisatge.
– Conèixer el patrimoni natural de la comarca de la Garrotxa.

Descripció de l’activitat:
Consisteix en una visita a les sales d’exposició permanent del Museu dels Volcans.
Es proposen dos blocs per treballar les opcions següents: A: Volcans i terratrèmols. Aspectes generals dels volcans i els terratrèmols. Simulador de terratrèmols (muntatge audiovisual). Geologia de la Garrotxa. La zona volcànica de la Garrotxa, maqueta interactiva i presentació dels volcans més populars. B: Ecosistemes a la Garrotxa. Presentació dels principals ecosistemes de la Garrotxa. Descoberta de la fauna i vegetació (diorames). La diversitat d’ambients naturals i relacions entre els diferents éssers vius d’un ecosistema.

Per a més informació i reserves:

serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: Descobrir el Museu dels Volcans