El Museu dels Volcans i el jardí de plantes medicinals

Diumenges i festius: d’10 a 14 h
Dilluns: tancat

El Museu dels Volcans i el jardí de plantes medicinals

Àmbit de l’activitat: Paisatges culturals.
Lloc: Museu dels Volcans i itinerari pel Parc Nou.
Durada: 2 hores

Visita guiada i activitat de descoberta.

Activitat per a tots els nivells educatius.

Objectius:
Ser una eina per tal d’interpretar els àmbits de les ciències naturals. Donar a conèixer les idees bàsiques del vulcanisme i de la zona volcànica de la Garrotxa.
Estudiar els materials volcànics. Observar dels paisatges i la intervenció de l’home en el paisatge. Conèixer el patrimoni natural de la comarca de la Garrotxa. Trepitjar un entorn cultural i natural. Cercar quin significat té el paisatge per a nosaltres, què ens aporta i gaudir de l’observació. Aprendre a distingir, valorar i estudiar els elements naturals.

Descripció de l’activitat:
L’activitat es realitzarà al Museu dels Volcans i al jardí de plantes medicinals del Parc Nou. El recorregut pels diferents parterres permetrà treballar i conèixer diferents aspectes de les plantes medicinals: morfologia, hàbitat, utilitats i algunes curiositats.
Per finalitzar, durant l’activitat es podrà observar com s’utilitzen les plantes per elaborar diferents remeis (infusió, alcohol, pomada, …). El recorregut pels diferents parterres permetrà treballar i conèixer diversos aspectes de les plantes medicinals a través dels sentits: colors, olors, i fins i tot el gust.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: El Museu dels Volcans i el jardí de plantes medicinals