Els colors del Parc Nou

Diumenges i festius: d’10 a 14 h
Dilluns: tancat

Els colors del Parc Nou

Àmbit de l’activitat: Paisatges culturals.
Lloc: Museu dels Volcans i  Parc Nou.
Durada: 1 hora

Visita guiada i activitat de descoberta.

Activitat per a cicle infantil i inicial de primària.

Objectius:
Trepitjar un entorn cultural i natural. Cercar quin significat té el paisatge per a nosaltres, quines coses ens aporta i gaudir de l’observació.

Descripció de l’activitat:
La visita és dins el Parc Nou d’Olot, un jardí botànic de flora autòctona que representa una bona mostra de la vegetació que ocupava les valls d’Olot antigament. Amb aquesta activitat els alumnes aprendran alguna cosa més del seu entorn natural i dels canvis que aquest pateix al llarg de les estacions.
S’ofereixen dues activitats diferents: la de primavera, quan tot floreix i els arbres i plantes treuen les fulles i ens proporcionen tints i colors, i la de tardor. quan hi ha infinitat de colors, els arbres es despullen i deixen els fruits. Podem recollir: castanyes, glans, fages, … i trobar el color perdut de la paleta de Gussinyé. Descobrirem les parts, les formes i els colors de prats i boscos.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: Els colors del Parc Nou