Les plantes que ens envolten

Diumenges i festius: d’10 a 14 h
Dilluns: tancat

Les plantes que ens envolten

Àmbit de l’activitat: Paisatges culturals.
Lloc: Jardí botànic del Museu dels Volcans o el mateix centre escolar que demana l’activitat.
Durada: 1 hora

Visita guiada i taller dels sentits.

Activitat dirigida de zero a tres anys i cicle de primària.

Objectius:
Ser una eina per tal d’interpretar i estimular, en els àmbits de les ciències naturals, l’observació del paisatge que ens és més proper i el coneixement del patrimoni natural, i de com en podem gaudir.

Descripció de l’activitat:
En el cas del infants de zero a tres anys, l’activitat es realitzarà al jardí de plantes medicinals del Parc Nou. El recorregut pels diferents parterres permetrà conèixer plantes medicinals: olors, colors, utilitats i algunes curiositats,  Tot fent servir els nostres sentits. Per finalitzar l’activitat, farem un petit herbari i podrem tastar el gust d’algunes plantes amb una infusió.
Per al cicle de primària podem visitar el jardí botànic del Parc Nou i reconèixer espècies medicinals i amb altres usos ben importants, i també podem desplaçar l’activitat i desplegar-la a l’entorn immediat dels alumnes, al voltant de la seva escola.
El recorregut per l’entorn permetrà treballar i conèixer diferents aspectes de les plantes medicinals: morfologia, hàbitat, utilitats i algunes curiositats. També elaborarem un petit herbari en comú.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: Les plantes que ens envolten