Micotoxines: què són, com són i com m’afecten?
Casal Marià
Divendres 6 de març

Divendres, a les 19 h.

Més informació al 972 26 67 62.

Micotoxines: què són, com són i com m'afecten?

A càrrec d’Arnau Corominas.

Activitat gratuïta.

Ho organitzen: Institut de Cultura d’Olot i SIGMA.

Les micotoxines són uns compostos presents en molts productes agrícoles, la ingesta dels quals és molt perjudicial. Malgrat això tenim una exposició elevada a aquests contaminants, cosa que es considera un important  repte global de salut pública.

Arnau Corominas és doctor en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària.