Presentació dels treballs guanyadors dels Premi Jordi Pujiula
Casal Marià
Divendres 20 de desembre

Divendres, a les 19 h.

Més informació al 972 26 67 62.

Presentació dels treballs guanyadors dels Premi Jordi Pujiula

Activitat gratuïta

Ho organitza: Institut de Cultura – Museus d’Olot, SIGMA i PEHOC.

Presentació dels treballs guanyadors dels Premis Jordi Pujiula.

Treballs de recerca de batxillerat: ciències de la salut, ciències naturals, tecnologia, arts aplicades i disseny.

Projectes finals de cicles formatius: ciències de la salut i els aliments, disseny tècnic i edificació, ciències aplicades i tecnologia.

Presentarà l’acte Concepció Ferrés i Gurt amb la xerrada “Treballs de recerca, de final de grau i màster i tesis doctorals: què tenen en comú?”.