Visita el Museu dels Volcans
Museu dels Volcans

Per informació i reserves

Visita el Museu dels Volcans

Visita a les sales d’exposició permanent del Museu dels Volcans.

Es proposen dos blocs per treballar les opcions següents:
A: Volcà i terratrèmols. Aspectes generals dels volcans i terratrèmols. Simulació de terratrèmols (muntatge audiovisual). Geologia de la Garrotxa. La zona volcànica de la Garrotxa, maqueta interactiva i presentació dels volcans més populars.
B: Ecosistemes a la Garrotxa. Presentació dels principals ecosistemes de la Garrotxa. Descoberta de la fauna i vegetació (diorames). La diversitat d’ambients naturals i relacions entre els diferents éssers vius d’un ecosistema.

Dirigit a tots els nivells educatius i adults

Durada: 1 h