El món de les papallones
Del 18 d’abril al 31 de maig de 2015

De dimarts a diumenge, de 10 a 14 h
Dilluns tancat

Inauguració a càrrec del comissari, Joan Condal:
dissabte 18 d’abril, a les 18h

El món de les papallones

En aquesta exposició es mostren més de 2.500 insectes que, d’una manera didàctica, ens acosten a tot el que envolta el meravellós món de les papallones.

Es tracta d’una exposició que conté més de 2.500 insectes on,d´una forma didàctica i ecològica, es mostra tot el que envolta a aquest meravellós i a la vegada desconegut món. La mostra està centrada en les papallones de Catalunya i és el resultat de més de 25 anys de dedicació de Joan Condal, al seu estudi i cria. L’exposició dona a conèixer el cicle biològic, la classificació i la cria, les diferències entre papallones nocturnes i diürnes, entre femelles i mascles, el perquè del color de les seves ales, etc. Una mostra addicional de papallones, aràcnids i altres insectes de tot el món completen aquest treball, pensat tant per el públic en general com per a les escoles.