Agafa el teu diccionari Fabra i porta’l al Museu!
Museu de la Garrotxa
Del 5 d'octubre al 2 de desembre

Feiners: de 10 a 13 h i de 15 a 18 h

Dissabtes: d’11 a 14 h i de 16 a 19 h

Diumenges i festius: d’11 a 14 h

Dilluns tancat

Més informació al 972 27 11 66

Agafa el teu diccionari Fabra i porta'l al Museu!

Instal·lació efímera a l’interior del Museu de la Garrotxa per celebrar l’Any Fabra.

Els diccionaris es poden portar al Museu de la Garrotxa a partir del 2 d’octubre i es podran recollir a partir del 4 de desembre.

Tothom qui cedeixi temporalment el seu diccionari rebrà dues entrades per visitar gratuïtament els Museus d’Olot.

Crida a tots els olotins per portar els exemplars del Diccionari general de la llengua catalana de Pompeu Fabra que tinguin a casa per exposar-los a dins del museu. D’aquesta manera es veuran algunes de les 32 edicions de la primera obra de referència de la llengua catalana i es farà palès el pes que va tenir aquest diccionari en la normalització lingüística del català i en l’aprenentatge de la llengua.