Cant sense clau per danses ibèriques
Pati de l'Hospici
Dissabte 25 de juliol

Dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Cant sense clau per danses ibèriques

Concert a càrrec de Mario Mas i Jordi Fornells.

Entrada gratuïta.

Aforament limitat.

Cloenda de l’exposició “Xavier de Torres. Crear és respirar”, amb un concert de veu i guitarra al pati de l’Hospici. Els dos artistes interpretaran peces de música flamenca inspirades en algunes de les obres de De Torres que s’han mostrat a l’exposició.