Conversa amb els comissaris de l’exposició “Eudald de Juana i la transgressió de la forma”
Sala Oberta 2
Activitat ajornada a l'espera de nova data

Dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Conversa amb els comissaris de l’exposició

Activitat gratuïta

Amb Laura Cornejo i Pere Perramon.

Laura Cornejo és llicenciada en Història de l’Art i doctorand en Teoria i Cultures de l’Art Contemporani a la Universitat de Girona, la seva trajectòria professional es desenvolupa principalment entre Catalunya i Itàlia. Com a gestora artística i cultural ha treballat per a la Biennal de Venècia en diferents projectes per als Esdeveniments col·laterals, i ha estat la directora de comunicació i relacions internacionals per a My Biennale Guide Venice. Amb experiències vàries en l’organització d’exposicions per galeries i fundacions, concursos creatius i mostres d’art. Com a crític d’art ha signat textos en catàlegs de mostres personals i col·lectives, i ha publicat articles en revistes d’art contemporani nacionals i internacionals.

Pere Parramon és llicenciat en Història de l’Art i Màster en Comunicació i Crítica d’Art per la Universitat de Girona, és president dels Amics del Museu d’Art de Girona. Membre de l’Associació Catalana de Crítics d’Art, actualment és blogger d’El Huffington Post, ha col·laborat com a crític en publicacions com La Vanguardia o Papers d’art, i ha signat textos en catàlegs i recopilacions nacionals i internacionals. És cap d’estudis a l’Institut Rafael Campalans, i professor de Teoria de l’Art al Màster Integratiu d’Artteràpia de la UdG, impartint cursos i conferències per a nombroses institucions públiques i privades. Quant a la gestió artística, ha estat coordinador d’exposicions i adjunt a direcció de la Fundació Privada Vila Casas, i ha estat curador de diverses exposicions.

Laura Cornejo i Pere Parramon han col·laborat conjuntament com a comissaris en prop de vint exposicions. Cerquen discursos artístics des dels quals fer una mirada crítica cap a la contemporaneïtat.