Conversa amb l’escultor Eudald de Juana
Sala Oberta 2
Dissabte 19 de desembre

Dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Conversa amb l'escultor Eudald de Juana

Activitat gratuïta

Nascut a Navata el 1988, de Juana s’ha format a Figueres, Barcelona i Florència i compta amb una important trajectòria artística internacional. La mostra ressegueix com ha evolucionat l’obra de l’artista, que es caracteritza per la tensió interior-exterior de les seves imponents escultures i per uns retrats introspectius on planteja una mirada pròpia sobre el cos i els seus límits.

Les escultures de De Juana beuen d’escultors clàssics com Miquel Blay, alhora que s’influeix per la transgressió contemporània. Per això, en aquesta exposició, les peces d’Eudald de Juana dialoguen amb obres d’altres artistes com Pau Marinello, Marta Sureda, Albert Llobet, José Eugenio Mañas, Mar Gorriz, Jordi Armengol, Pol Gorezje i Jordi Abelló.