“Desfer, fer desfer. El camí creatiu de Fèlix Atmetlla”
Museu de la Garrotxa
Dissabte 13 de març

Dissabte, a les 18 h

Més informació al 972 27 11 66

“Desfer, fer desfer. El camí creatiu de Fèlix Atmetlla”

Activitat gratuïta. Cal descarregar-se una entrada per controlar l’aforament clicant aquí.

Conversa entre els artistes Fèlix Atmetlla i Jordi Isern

Una conversa sobre la manera d’encarar el procés creatiu, de les particularitats d’aquest, del que succeeix quan s’intenta fer un relat sobre aquest procés, de com canvia la noció del temps dins d’un procés creatiu, de com és la vivència, etc. Tot referenciat en el contingut de l’exposició, dels temes que s’hi proposen, de l’actualitat o l’atemporalitat d’aquests, de la relació que s’estableix entre el material, l’obra i l’artista, etc.