El perquè d’una càrrega. Quan i com s’actua?
Museu de la Garrotxa
Dissabte 15 de juny

Dissabte, a les 18 h.

Més informació al 972 27 11 66

El perquè d’una càrrega. Quan i com s’actua?

Activitat gratuïta.

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Espai accessible de forma autònoma.

Els gossos d’assistència hi són benvinguts.

Activitat complementària a l’exposició “‘La Càrrega’ o la violència de l’estat contra el poble”.

Albert Ballesta, Cap dels Serveis Territorials d’Interior a Girona explicarà quan i per què es duu a terme una càrrega policial.

Presentació a càrrec de Blai Ortiz, cap de l’Àrea Bàsica Policial de la Garrotxa (Olot)