Esculturejant amb l’escultor Eudald de Juana
Pati de l'Hospici
Dissabte 17 d'octubre

Dissabte, d’11 a 13.30 h

Més informació al 972 27 11 66.

Esculturejant amb l’escultor Eudald de Juana

Activitat gratuïta.

Aquesta activitat se centra en el modelat de retrat en viu. Eudald de Juana iniciarà una escultura de fang d’un cap a mida real utilitzant com a referència un model natural i anirà explicant tot el procés creatiu, des de l’estructura i els volums generals fins a les faccions. També respondrà dubtes sobre mètodes, eines, inspiracions, experiència al taller o en el món de l’art en general.

Tot plegat es portarà a terme d’una manera dinàmica i espontània. L’espectador, per la seva part, podrà observar l’experiència creativa. Durant el taller es permetrà fer fotos i gravar tot el procés.

Eudald de Juana és un creador empordanès, plenament contemporani, que ha evolucionat des dels postulats més clàssics i acadèmics fins a una mirada pròpia i original vers l’escultura figurativa. La seva relació amb el Museu de la Garrotxa la va iniciar a partir de l’admiració envers l’obra de l’escultor olotí Miquel Blay.