La descoberta del Museu de la Garrotxa

Àmbit de l’activitat: Patrimoni artístic
Lloc: Museu de la Garrotxa
Durada: 1 hora

Activitat per a tots els nivells educatius.

Activitat inclosa en el programa Indika de la Diputació de Girona.

Objectius:
Ser crítics: provocar i establir diàlegs de descoberta de l’art i el pensament. Ser una eina per de poder interpretar els àmbits de les ciències humanes i socials, i el de les arts. Conèixer el patrimoni de la comarca de la Garrotxa.

Descripció de l’activitat:

Com és el nostre passat? El Museu presenta l’evolució històrica de la comarca entre finals del segle XVIII i mitjan segle XX. Què és l’art? Recorrerem les sales d’exposició permanent del Museu de la Garrotxa per apreciar els valors estètics de les obres d’art i fruir-ne. Formen la part més important de la col·lecció els quadres de l’escola d’Olot i d’artistes forans com Ramon Casas. També hi trobem escultors com Josep Clarà i Miquel Blay, i una important col·lecció de cartells modernistes.
Es tracta d’una visita informal i lúdica sense oblidar, però, el vessant acadèmic i formatiu. Es tracta de desmitificar, també, la rigidesa dels museus i facilitar la comprensió de l’art.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: La descoberta del Museu de la Garrotxa