La faràndula d’Olot: gegants, nans i cavallets
Museu de la Garrotxa
Amb reserva prèvia

Feiners: de 10 a 13 h i de 15 a 18 h
Dissabtes: d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
Diumenges i festius: d’11 a 14 h
Dilluns: tancat

La faràndula d'Olot: gegants, nans i cavallets

Àmbit de l’activitat: Patrimoni artístic
Lloc: Museu de la Garrotxa i espai pedagògic.
Durada: 1 hora

Visita guiada

Activitat per a cicle infantil

Activitat inclosa en el programa Indika de la Diputació de Girona.

Objectius:
Valorar les relacions i la convivència de la comunitat. Reconèixer i explicar esdeveniments, llocs, símbols, monuments i personatges definidors de la realitat social. Fomentar la participació i l’observació activa dels infants i del coneixement d’ells mateixos en relació amb l’entorn.

Descripció de l’activitat:
Activitat dirigida a treballar els elements principals de la faràndula d’Olot: els gegants, els nans i els cavallets.
Quins són els elements principals de la faràndula d’Olot? Els gegants, els nans i els cavallets! Explicarem el conte de per què es van construir els gegants i descobrirem objectes propis de cadascun d’aquests personatges. Durant la visita, a la sala on es guarden els gegants, nans i cavallets, recordarem tots els elements i els reconeixerem amb l’ajuda d’un joc deductiu per identificar errors. I ens en provarem alguns!

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: La faràndula d’Olot. Gegants, nans i cavallets