Matrix i la mirada dels quadres
Divendres 8 de febrer

Divendres, a les 21 h

Matrix i la mirada dels quadres

A càrrec de Carles Batlle, dramaturg i novel·lista.

Activitat gratuïta, en una de les sales de l’exposició permanent del Museu de la Garrotxa.

​La xerrada, amb il·lustracions musicals en directe, reflexionarà sobre els conceptes d’història, catàstrofe i mirada a través d’un recorregut per diverses pintures (i, puntualment, per unes quantes pel·lícules). Algunes de les obres comentades pertanyen a les col·leccions del Museu de la Garrotxa (Francesc Vayreda, Xavier Bulbena, Ramon Casas o Luís Palao Ortubia); d’altres, no (Michelangelo, Munch, Veronese, Allori, Koe, Anguissola o Rossetti)

Qui diu que els museus són avorrits? Els divendres et proposem activitats nocturnes, diferents, desenfadades, suggeridores,…