Presentació dels canvis en l’exposició semipermanent
Museu de la Garrotxa
Dissabte 12 d'octubre

Dissabte, a les 18 h.

Més informació al 972 97 11 66.

Presentació dels canvis en l'exposició semipermanent

Activitat inclosa en les Jornades Europees del patrimoni.

Entrada gratuïta.

Les Jornades del Patrimoni serviran per descobrir noves obres d’art en l’exposició semipermanent del Museu de la Garrotxa. Amb l’objectiu d’aportar més dinamisme a les seves sales, s’hi ha incorporat una nova selecció de peces, que procedeixen de l’important fons que el Museu conserva, així com de col·leccionistes particulars que cedeixen temporalment peces del seu fons. Aquests canvis de peces permeten mostrar artistes que fins ara no estaven representats al Museu així com peces significatives que per qüestions d’espai no es van introduir a la reforma que el Museu va fer l’any 2017.

Entre les novetats s’hi podrà veure la peça Barrinaire i fonedor, de Miquel Blay; el cap de la gegantessa d’Olot, de Celestí Devesa; peces dels anys cinquanta del segle passat de caire informalista, o una videocreació d’Àngel Vila, així com nous espais infantils.