Taller d’art: com treballa un artista
Museu de la Garrotxa
Amb reserva prèvia

Feiners: de 10 a 13 h i de 15 a 18 h
Dissabtes: d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
Diumenges i festius: d’11 a 14 h
Dilluns: tancat

Taller d'art: com treballa un artista

Àmbit de l’activitat: Patrimoni artístic
Lloc: Exposició permanent del Museu de la Garrotxa i espai pedagògic.
Durada: 1 hora

Visita guiada pel Museu i el Taller d’art.

Activitat per a cicle mitjà i superior de primària.

Activitat inclosa en el programa Indika de la Diputació de Girona.

Objectius:
Amb aquesta visita guiada volem apropar els escolars a la pròpia creativitat, mitjançant l’observació, el contacte directe amb les obres d’art i la participació.
Aprendre a respectar el Museu i les persones que el visiten. Valorar la imaginació com a element fonamental del procés creatiu. Adonar-se del treball previ a l’obra artística; potenciar una mirada creativa dels nens envers les seves obres.

Descripció de l’activitat:
Observarem diferents obres d’art per veure què és un artista i com treballa, des dels esbossos fins a l’obra final. Una mirada a diferents tècniques artístiques: pictòriques, escultòriques i l’art de l’estampació i del gravat. També ens sorprendrem amb il·lusions visuals i raonarem sobre com ens enganya la nostra percepció. Caldrà abandonar prejudicis sobre les obres d’art.
Els tallers són diferents segons el nivell escolar: per a escolars de cicle mitjà de primària proposem un taller de “pintors i escultors”; per a escolars de cicle superior de primària i primer d’ ESO, el taller de ” l’art de l’ estampació”.

Per a més informació i reserves:
serveis.pedagogics@olot.cat

Descarrega’t la fitxa de l’activitat: Taller d’art. Com treballa un artista