Presentació del llibre ‘Realisme(s) a Catalunya. 1917-1936. Del Picasso clàssic al Dalí surrealista’
Sala Oberta
Dissabte 14 de novembre

Dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Presentació del llibre 'Realisme(s) a Catalunya. 1917-1936. Del Picasso clàssic al Dalí surrealista'

Amb Francesc Fontbona, Ricard Mas i Mariona Seguranyes.

Activitat gratuïta.

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Cadascun dels autors que intervenen en l’estudi del catàleg de l’exposició debatran a l’entorn d’aquest moment complex de la pintura catalana, que es trobava en ple diàleg amb el que passava a nivell europeu. Francesc Fontbona és membre de l’Institut d’Estudis Catalans, Ricard Mas és historiador, crític d’art i director del Mirador de les Arts i Mariona Seguranyes és la comissària de l’exposició.