Textura, volum…toca i coneix les obres!
Museu de la Garrotxa
Dissabte 14 de desembre

Dissabte, 18 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Activitat gratuïta.

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Descobreix les armes que es guarden als magatzems dels Museus d’Olot. Xavier Sala explicarà tots els detalls sobre armes de la Guerra del Francès, les Guerres Carlines i les que utilitzaven els trabucaires. Els participants de l’activitat podran tocar les armes i observar-les de ben a prop.