Textura, volum…toca i coneix les obres!
Museu de la Garrotxa
Dissabte 16 de novembre

Dissabte, 18 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Activitat gratuïta.

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Descobreix les peces més curioses que es guarden els magatzems dels Museus d’Olot. La directora dels Museus, Montserrat Mallol, i el tècnic conservador, Xevi Roura, explicaran tots els secrets de peces tan diverses com una pedra escurçonera, un barret napolèonic o un saler de fusta fet per pastors. Els participants, a més, podran tocar les peces i observar-les de ben a prop.