Trajectòries. Presentació del recorregut artístic de Xavier de Torres
Museu de la Garrotxa
Dissabte 10 d'octubre

Dissabte, a les 18 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Trajectòries. Presentació del recorregut artístic de Xavier de Torres

Activitat gratuïta.

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Xavier de Torres (Barcelona, 1956) ha viscut i treballat com a artista a Califòrnia, Nova York, Montreal, Berlín i Suïssa, i té obra pública permanent a San Francisco, Miami, Noruega, Barcelona, Andalusia i les Canàries.

El projecte “Trajectòries” vol ser una anàlisi de la trajectòria professional dels artistes que es mantenen en actiu. Consistirà en una programació de xerrades de periodicitat trimestral on un artista farà una presentació del que ha estat la seva trajectòria artística personal, les seves etapes creatives i la seva obra actual. La intenció d’aquesta iniciativa és, d’una banda, crear un punt de trobada entre el mateix col·lectiu d’artistes i la ciutadania, i, de l’altra, contribuir a fer comunitat entre els artistes i a establir un vincle més estret amb el Museu.