Visita atípica al Museu de la Garrotxa

Visita atípica al Museu de la Garrotxa

Activitat gratuïta.

Aforament limitat.

Reserva de places a museu.garrotxa@olot.cat a partir del 12 de novembre. Cal especificar la sessió on es vol assistir.

Equipament accessible de forma autònoma.

Els gossos d’assistència hi són benvinguts.

Qui diu que els museus són avorrits? Els divendres a la nit et proposem activitats diferents, desenfadades, suggerents…

El Museu de la Garrotxa programa visites guiades en horaris inusuals i amb una guia gens convencional. La seva mirada ho trastoca tot. Relativitza el valor de les peces més venerades i és detractora de la solemnitat. A estones us pot arribar a semblar que juga amb el públic. Té dèries, unes quantes. Renega de les condicions de treball. I es sol fixar en el revers de la col·lecció del museu, en tot allò que potser no ha acabat d’assolir mai prou entitat. En alguns moments pot fregar l’absurd, l’estranyesa, però juraríeu que toca bastant de peus a terra. I també, per cert, ha de realitzar una tasca que li han encomanat: prendre mides de totes les zones de pas.