Visita guiada a l’exposició “Cigarrillos París i la publicitat moderna
Sala Oberta
Dissabte 24 d'octubre

Dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Visita guiada a l'exposició

A càrrec de Ricard Mas, comissari de l’exposició

Activitat gratuïta

Coorganitzada pel Museu de la Garrotxa i la Fundació Vila Casas, l’exposició “Cigarrillos París i la publicitat moderna” se centra en el naixement del llenguatge publicitari al llindar del segle XX.

S’han agrupat alguns dels originals dels concursos dels “Cigarrillos París” a l’entorn d’elements recurrents –com les diverses tipologies de la figura femenina, la infància o la ciutat de París–, i tècnics –com el disseny tipogràfic–. I s’han acompanyat de dibuixos, olis, anuncis procedents de publicacions periòdiques i fins i tot cartells amb publicitat de paper de fumar, que comparteixen iconografia, tema o, fins i tot, autor.