Visita guiada a l’exposició de Dolors Puigdemont

Més informació al 972 27 11 66

Visita guiada a l'exposició de Dolors Puigdemont

A càrrec de Dolors Puigdemont

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Aquesta exposició ens presenta la instal·lació de cinc grans volums que giren suspesos del sostre de la sala sota un delicat joc de llums.

L’artista presenta un muntatge hipnòtic on el moviment dels cossos escultòrics i la llum i les ombres que aquests projecten aconsegueixen aturar el temps, i transporten l’espectador a un realitat plena de subtileses.

La força gairebé invisible de les grans escultures en moviment crea un nou espai.