Visita guiada a l’exposició “multim”
Sala Oberta 2
Dissabte 6 de març

Dissabte, a les 12 h

Més informació al 972 27 11 66.

Visita guiada a l'exposició

Activitat gratuïta. Cal descarregar-se una entrada per controlar l’aforament, clicant aquí.

A càrrec de Fèlix Atmetlla, artista.

Cal descarregar-se una entrada per controlar l’aforament.

L’escultor Fèlix Atmetlla (Blanes, 1962) presenta “multim”, una exposició construïda a partir de la realitat augmentada que permet experimentar un món virtual dins l’entorn real. El visitant es trobarà amb unes imatges en blanc i negre amb diferents formes. En enfocar-les i mirar-les a través d’una tauleta o en descarregar l’aplicació de l’exposició al mòbil, hi apareixen uns conjunts escultòrics que s’integren amb l’entorn. Atmetlla afegeix una suma d’experiències sensorials on es barregen la vista, el so i l’absència de tacte, en una creació immersiva.